Opps!

Igår hade jag inge tid att blogga förrutom det där korta inlägget från jobbet. Drog nämligen ut med tjejorna igår. Vi hade sjukt roligt. Hamnade på Studio 54. Det va supertrevligt dessutom vare längesen jag va ute så det va extra kul.

Jag rusade hem efter jobbet för jag va tvungen att byta om sen så drog jag mot söder. Dom satt redan och drack och väntade på mig. Jag hann aldrig äta så vi beställde in två stora natchos tallrickar och massa dricka. Sjukt gott!



Tattis tyckte oxå att det va gott!

Efter några Öl var det dags för en liten pusskalas..

Sen var det dags för lite dans..

Vart helt död vid tre så vi drog hem. Förrutom det så va det somsagt sjukt kul. Vi får göra om det igen. Thx ladies! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0