Rix Fm!

Efter jobbet idag drog jag hem och bytte om och hämtade brorsan. Drog till stan, checkade läget lite. Köpte en ny väska sen mötte jag upp Sandrosh. Vi drog och kolla på Rix Fm festivalen i Kungsan. Shit va mycket folk det va - och självklart va alla där för en ända anledning - Eric Saade! Han va grym! Synd bara att han framförde bara två låtar. Jag tog massa bilder, men dom får ni se imorgon. Jag bjuder bara på en bild sålänge. Ska ta och fortsätta snacka lite med Dz sen måste jag sova. Blir ingen film ikväll då jag måste vakna tidigt imorgon och gå träna. Har världens träningsvärk idag från gårdagens träning - shit!! I just wanna die - känner jag haha.. Nää nu är det färdig bloggat för idag.. God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0