Shopping shopping och mera shopping.

Ja, jag är beroende? Jag vet inte vart jag ska ta vägen snart med alla mina skor och kläder. Idag skulle jag bara hjälpa Danne att köpa en present till sin lillebrorsa. Det slutade med att jag handlade och inte han, förrns mot slutet haha stackarn :P Fast denna gång köpte jag bara en Adidas tshirt till mig själv samt ett par röda skor. Resten av sakerna jag köpte va till min lillebrorsa. Gud va glad han blev hiihii min lilla gubbe. Han fick tre par nya fotbollsskor. Han har nu drygt 25 par. Han fick nya shorts, ny träningsoverall, samt två hoodies. Sen fick min andra brorsa en hoodie han me.
Desvärre va dom röda skorna jag köpte för små, så måste tbx imorgon och byta dom :( Jag funtar även på att köpa ett par till fast i neongult. Jag är besatt av neonfärger haha som Kristina säger "du och dina neongula färger" haha meen vad ska man göra. Det är sjukt snyggt med sånna färger. Speciellt på sommaren när man är solbränd!



Här är dom jag oxå vill haa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0