Shululululu...

Home at last! Galet trött ännu en dag, men när är jag egentligen pigg? haha typ aldrig. Idag har jag jobbat hela dagen med Mary. Vi drog till Jensens Böfhus - deras mat är otroligt goood! Sen har jag vart och fixat lite grejjet tills imorgon.

Efter jobbet va jag och handla, va även på söder ett tag =) Jag köpte en ursöt hatt samt en tröja. Sen vart det dags för solarium. Jag kände att jag behövde sola lite då jag är kritvit, usch!! Va hos mamma efteråt. Tog en promenad och nu är jag hemma och snackar med min kära Dz... Hon kommer hem om 2 veckor, juppieee!! =))

Nu ska jag ta och fortsätta snacka med henne, jag får se om jag pallar gå ut sen, annars blire väl sova. Skulle till stan, men jag fick magont så jag lät bli.

Imorgon lär va ännu en fullspäckat dag. Hur ska jag hinna..............andas? :P hehe! Nää ... Juste jag såg klart på Limitless igår - sjukt grym film! SEEE DEEEEN!! =) På onsdag blir det baksmällan 2. Hoppas den är lika rolig som 1an.



Ni kan juh gissa vilken hatt jag köpte ;)

(bild lånad från chic)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0