Slitage!

Shit va man är sliten efter dagens äventyr. Ska ta och lägga mig strax eftersom jag vaknade 4:45, drog till jobbet, sprang och köpte present till mamma för på söndag är det mors dag!! =) Sen åkte jag till Globen och köpte resten av grejjerna.. Promenerade hem då det inte gick några tåg mot Gullmars. Orkade inte gå dit, för det va lika långt hem typ haha.. Kände mig fett seg, ville egentligen inte ens promenera, men man måste passa på medans vi har fantastisk väder.

Jag slocknade direkt när jag kom hem. Sov en timme sen drog jag tillbaka till jobbet och mötte upp mina kära kollegor. Vi drog till Erotik mässan som hålls även i år i Alvik. Det va min första gång där så jag va "virgin" men nu har man även varit därborta haha.. Shit vilka roliga grejjer dom hade där. Dom hade även fiskdamm. Jag fiskade upp några läckerheter, köpte lite godis också, kollade på strippshower.. Killarna va ok. Vi hann bara se en tjej som strippa och hon va asdålig. Dom andra va säkert bättre men vi va helt slut så vi drog hem. Vem vet man kanske drar dit nästa år igen..får se, jag hade iaf skit kul ikväll! =))

Nu är det dags att sova, jobbet väntar imorgon!! Puss på er och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0