Sömn..

Det finns inget bättre än sömn, när man väl somnar dvs. Jag har extremt svårt att somna, men eftersom jag inte fått sova ngt dessa dagar, la jag mig tidigt igår. Jag somnade redan klockan nio. Kristina kom förbi kl 10 imorse annars hade jag nog sovit längre. Vilken björn jag är haha. Kan ni fatta att jag sovit i 13 timmar :/ shizzez haha!! Jag va helt död när hon kom, snacka om att jag va i en annan värld. Det vart ingen träning, men det blev en liten fika istället :D

Mamma ringde nyss, jag måste förbi henne innan jag drar till sjukan. Stackarn har skurit av sig fingret, det är tydligen värsta djupt och hon behöver sy.. haha jag tror nog att hon är lika stor fegis som mig när det gäller till nålar. Ska försöka övertala henne att följa med till sjukan så hon får det gjort, men men vi får se. Wish me good luck!!

Nu är det dags för mig att gå.. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0