Sthlm's liv..


Vad har hänt med människorna i Sthlm!? Dom går runt med burk på huvudet och grejjer haha..?

Italiens choklad - mmmm gott va!? Ni vill inte veta vad de innehåller... Lr det kanske ni vill?
Jag kan tala om för er att ALL choklad innehåller grisblod. Jupp ni läste rätt. 99% Av alla bakelser som innehåller choklad i Italien, innehåller grisblod. Varför? Jo för den gör chokladen, mörkare, smörigare och den framhäver mer smak..Så de så... Vill ni fortf äta det?? Jag vill...............kanske...hmm.....njää..äh jag vet inte!!

Mmmhh cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez!

Läs skylten!! Och jo det stämmer!! Dom använder riktig krokodill kött i hamburgarna.. Dom har även dessa smaker :( - se bilden nedan! Jag träffade på en australiensare idag på jobbet. Jag vart nyfiken ifall han hade ätit känguru hamburgare och han berättade att det va det godaste köttet han ätit. Jag ba "hur kan du äta små söta känguru, det är juh synd om dom." Då sa han att det fanns många kängurus i AUS. Dessutom är det inte vilka kängurus som helst utan dom har uppfödare.. Anyways, jag tyckte jävligt synd om dessa djur. Han ville trösta mig och sa att förr i tiden åt dom koala hamburgare.. Men eftersom det inte finns nästan några kvar så har det blivit olagligt att göra hamburgare utav dom.. Man ba nehe?? Inte undra på att dom är utrotade.. Satane!!

Förrutom all mat fanns även lite andra saker på Sergels Torg.
Bl.a fina sjalar och tvålar i alla slags färger. 3 för 100 kr.

Kolla vilka snygga figurer? Han gör dom på plats - sjukt grymt!

Vill ni se mer - bege er till stan!! :D

I just <3 Sthlm, summertimes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0