USA = BLÄ!

Trots att jag alltid velat åka dig så gillar jag inte denna land. Just pgr deras politik. Fan va jag HATAR att dom ska lägga sig i allas buissnes all the time!? Whats the deal liksom :@@ Dom ska alltid åka till andra länder och "beskydda" folket. Dom gör mer elände där än dom två länder som krigar. Sverige likaså, varför ska dom åka ner och lägga sig i dom också? Ingen stör Sverige, jag hoppas att det så förblir, men med tanke på vad alla soldater gör där nere och vad vi människor gör överhuvudtaget, inte undrar på att vi kommer förinta oss själva. Fcuk FN - Fcuk Nato!

Shit vilka patetiska människor det finns, som står och firar att en annan människa blivit mördad. Alla som firar nåns död är fan patetiska. Bush och Usama hade juh ett sammarbete från början om ni inte kanske visste det. När Usama insåg vilka manipulativa människor dom va så han ändrade åsikt. Jag tror inte eller nej jag VET att det inte va han som bombade dom två tornen den 11 sep. Fett synd det som hände,seriöst! Många oskyldiga dödades, men USA har gått runt och dödat alla oskyldiga i evigheter. Tro inte på allt media säger, dom vill bara göra reklam. Jag lackar bara på folk som leker galna på bl.a FB osv och tror sig veta ngt bara för det står så i Aftonbladet.. Snälla ni?? Vart har ni er hjärna, tänk lite..

Männen som ville göra ngt bra för sitt land, blev förrådda av sina egna svin.. Golare, som borde brännas på bål. Saddam Hussein, Slobodan Milosevic, Ghaddafi och nu Usama..,.m.fl. RIP ni tre.. Vi vet alla att Ghaddafi är härnäst :( Dom vill undanröja alla som står i deras väg för att ta över makten.. Tyvärr så funkar det inte.. Låt länderna sköta sitt, ta tillbaka era trupper, ni har inget med saken att göra.. o och om det finns olja där. DEN TILLHÖR INTE ER IDIOTER!!

Bra exempel på detta är Che Guevara. Min stora idol. Ni vet vad han ville åstadkomma och vad han stog för osv.. (om inte läs på lite mer tack)..



Jag blev glad när dom valde Obama, så glad att jag fälde en tår. En svart president, den första i USA historia, det jag inte visste om Obama är att han är fett med patetisk. Han gör allt dom ber honom att göra. Han tänker inte själv och det ser man och hör när man kollar på det han säger. Människan har ingen vett i skallen. Om dom säger "aa det är såhär, du ska dit och göra så, skicka dina trupper blabla" Hans trupper dödar folk där nere.. Hur kommer det sig att dom ovanstående männen är diktatorer.. Vafan är han då? Hela USA är en diktatorisk land som borde försvinna från denna planet! Gud straffar! Kolla bara va som hände med Japan.. Dom slickar USA röv så ah..ni vet vad som hände där. Dom förstörde mitt land så där fick ni!

Jag kände att jag va tvungen att skriva detta så ni ska fatta att NI har fel som tänker som USAs politiker! Och aftonbladet är ett stort skämt! Dessutom dödsbilderna som dom la upp på deras hemsida.. Kom igen, en blind man ser att den är photoshopad. Ofta han låg när dom sköt han.. Och inte en ända grå hårstrå fanns på hans skägg?? Haha.. Man ser att bilden tagits för några år sen, sen har dom bara målat lite rött här och där så det ska se ut sådär..

Sen vill jag bara säga att det där me att dom kasta han i vattnet, för dom gör sådär enligt muslims tro.. VART FAN HAR DOM FÅTT DET IFRÅN?????????????!!!!!!!! Jag har växt upp bland muslimer, sett deras släkt dö (rip alla) och aldrig har ngt sånt skett att man kastat ngn i vatten.. Seriöst.. När ni inte vet ngt, håll bara käften! Lr gå dö!

Jag gillar inte Fredrik R. men tom han insåg vilket misstag dom gjort... Detta är inte över. Jag kan garantera er att dom kommer göra uppror, ni kmr få se va som kommer att ske.. Gooooood help!


Hi five brorsan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0