Wöööörrööp!!

Shit man hann med mycket idag trots allt. Var och tränade, shoppade. Träffade C. Va och käka på Tomatis. Jag får inte nog av deras pasta. Jag fick ett armband från honom som jag beställde från Turkiet. Skit gulligt att han köpte :D Tack Cimpo! :)) Sen åkte vi på hans hoj lite... Jag trodde att jag hade lite men för livet efter mina fall från scooter, men det gick bra. Det va faktist kul.. sålänge det inte är jag själv som kör haha!!

Jag åkte till söder och handla lite till (shoppoholic varning :P) Sen mötte jag upp Makis och hans vänner. Vi satt på Snaps och snacka sen drog vi till Mest. Dom åt mat och jag åt världens godaste chokladtårta, orkade inte käka då jag åt på Tomatis innan. Hursomhelst så va tårtan otroligt god! Ni måste dit och prova.. Mummmms säger jag bara! :D Shit jag hade inte träffat den där tjockisen på hundra år. Sjukt kul att se han igen!

Nu ska jag ta och duscha, jag orkar fortf inte lägga upp bilderna från igår (rix fm) men det kommer under veckan. Jag lovar!! Är för trött nu bara. Hoppas ni haft en trevlig dag iaf :D God Natt! Puss :)


Heta som få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0