27 nov..

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag :D Happy b-day to mee! Lite ego får man väl vara *haha* Jag bestämde mig att jag inte skulle fira stort det här året, jag börjar juh trots allt bli lite för gammal , utan jag skulle bara åka till Italien och umgås med min fina vän Dowie. Det slutade med att vi festade sönder oss i fredags. Vi va på en klubb med över tusen pers :S Shoppade loss och hamnade på San Siro. Vilken upplevelse det va. Det va de bästa presenten jag någonsin kunnat få :D Jag är juh trots allt ett stort MILAN fan! <3 Förrutom att jag såg stadion, satt i familjeläktaren, satt i Berlusconis samt J.P Morgans stol så va jag även inne i Milans OCH Interns omklädningsrum.. It was the best! Jag parkerade min rumpa i allas stolar..Även Zlatans fast jag inte gillar honom.. Men nu kan man skryta lite om det till alla Zlatana fans :P Vet redan några som är avis hihih ;))) Det va helt underbart väder där, vart otroligt besviken när jag landade i Sverige och såg att det spöregnade *usch*!!

Igår kväll va vi bjudna på middag. Det va helt underbart det med. Vilken rissotto man åt - it tasted like a dream i slutet av kvällen så överraskade dom mig. Det va det gulligaste och snällaste någon gjort för mig. Jag vart otroligt rörd <3

Nu är jag hos mamma och ska äta tårta, väntar bara på resten av familjen. Vill helst bara lägga mig och sova då jag ska upp fem imorgon bitti men men.. Tårta all week lång lär det bli.. Shit va man kommer svullna innan året tar slut. Hoppas ni haft en trevlig helg sötisar.. Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0