Ojdå..

Oj.. Jag har totalt glömt bort att jag har en blogg.. Jag har varit så himla upptagen på sistone att jag inte ens haft tid att sova. Så dåligt av mig att inte blogga då.. =//

Den senaste tiden har jag hjälpt en kompis med lite viktiga grejjer, så förrutom mina saker så har jag skött om hans saker också. Jag har jobbat, shoppat, fikat, vart på bio, kalasfirande och hängt med resten av kompisarna och får inte glömma mina läkarbesök *buhu*. Fullt rulle hela tiden.
Om en stund ska jag till mamma och tillbringa min söndag där. Söndagarna kan va så tråkiga, men samtidigt sköna då det är dött och lugnt och man får mycket gjort, om man nu kommer upp ur sängen dvs. Måste även ner till källaren sen och hämta min resväska. Jag åker till Italien om ett par dagar. Ska bli så himla kul!! Jag kommer juh självklart fira min födelsedag där. Ville unna mig något kul de här året, då man börjar bli gammal och har ångest av att fylla år hahaha :D Om exakt en månad kommer jag dra till Montenegro också. Som jag har längtat. Ska bli skönt att komma bort härifrån ett tag...



Nu ska jag ta o fixa och dona lite.

Ha en trevlig söndag! Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0