=)

Hoppas ni har haft en trevlig vecka. Äntligen är helgen här! Skulle egentligen ha jobbat idag med, men tack vore min kära kollega C så kunde jag vara ledig idag =) Det vart en lång dag igår.

Har vart och shoppat. Köpte massa fina saker. Va och fika med Kristina, hade inte sett henne på längeee.. Sen var det dags att fira Natz. Vi drog till Fenix och käka.. Dom skulle vidare och jag drog till 54 och mötte upp mina kära kollegor och vänner. Alltid lika trevligt att gå ut med dom, men vi va helt slut (oldisar) så vi drog hem ganska tidigt. Va hemma redan halv tolv. Vilket va ändå ganska skönt eftersom man hade vart i stan, på söder och i Farsta hela dagen.. Vaknade sjukt sent idag :/ Vilket inte är bra då jag ska upp fem imorgon bitti :( Auch!!

Ska ta och börja fixa mig för Dannelito kommer snart, sen ska vi på bio.. Hoppas ni har en fortsatt trevlig lördag!! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0