Heeeeeelg!

Jag är så glad att helgen är här nu så man kan vila upp sig. Man har juh jobbat och slitit hela veckan så man har förtjänat att vila upp sig.

Igår fick man besök ifrån Dalarna. Det va superkul då man inte sätt människan på hundra år. Sen så va jag hos en kompis och spelade kort, satt o kolla på film osv. Ikväll åker tjocksmocken tbx till Dalarna så vi får se när man ses igen. Ska åka snart mot stan och äta mat.. Mummmms!! Jag är så bortskämd ibland :P Men det har man förtjänat efter en tuff vecka!!

Idag har vi haft supermysigt vädet och sjukt varmt har det varit. Så jag drog iväg morsan och tog en powerwalk. Vi gick och gick och klättrade upp för Hammarbybacken och gick runt, tillslut tog mina krafter slut. Morsan fortsatte och jag låg där helt död haha *lite pinsamt* då man är hälften så gammal men ändå orkar man hälften så mkt haha! Ska jag och kolla på en film medans jag väntar på sällskap. Får se vad man hittar på ikväll, lär nog bara bli vilokväll för min del, men får se!! Hoppas ni har det trevligt idag och se till att gå ut i solen och njuta lite, för snart är mörker här och då lär man sakna solen grovt!! :D Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0