Junk in the trunk.



Min bästa vän visade mig denna klipp igår och det fick mig verkligen att tänka efter lite.
Visst man kan redan allt detta, man har juh genomgått ett och annat under sitt liv, "kärleksmässigt"
men det låter så mkt bättre när ngn annan säger det än när du själv tänker på det.
För somsagt kärleken är blind ibland och man kan lätt blunda för det och använda hjärtat istället för hjärnan.


Allt han säger i videon stämmer till 110%.
Det är en sån värld vi lever i, och ja, det är en jungel där ute och som jag skrev för ett tag sen så är folk ganska naiva, många är ytliga och helt bekväma i allt detta.


Min vän sa att det finns ett ord för allt detta. Och det är "FILTER!"
Har du inte lärt dig redan detta av ditt misstag?
Om du har det, och känner igen alla symptomer och allt.. ja det enda man ska göra är att FILTRERA bort!
Om du tycker att allt är perfekt, men att det finns ett "MEN" i det hela.. då är det inte lika perfekt som du får det att tro. Filtera bara bort och gå vidare. Visst det är lättare sagt än gjort, jag har vart med om det. Men tro mig när man väl filtrerat bort skitet så mår man mkt bättre.


Vi tjejer är väldigt komplicerade varelser, men vi skulle inte vara så komplicerade om det inte vore för alla psykotiska killar där ute. Dom gör så vi blir komplicerade och vi börjar analysera för minsta lilla osv.
När man väl har börjat analysera och tänka osv, då är man snart på djupt vatten och problemen blir bara värre och värre, darför ska man filtrera bort dessa problem redan i början och bege sig ut på nya äventyr.


Jag har i dagsläge själv några saker som jag behöver filtrera bort.
Man försöker och försöker, men jag har insett att jag inte gjort mitt bästa.
Varför inte? Jo, för att jag har inte velat göra det.


Vissa skriver på papper eller tänker ut för och nackdelar. Men jag tänkte, varför slösa tid och energi?
Filtrera bort det dåliga vid minsta tvivel. Det finns andra människor där ute och vem vet du kanske finner dig en normal kille snart... Hoppas bara det finns sånna kvar där ute. För jag börjar tvivla starkt på detta.. Haha!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0