God Kväll!!

Hoppas ni har haft en trevlig dag. Visserligen har det regnat för det mesta men det har även vart soligt i vissa delar i Sthlm.
Jag va på sjukan och kollade ryggen. Verkar som om jag fått en infektion nu :( *snyft* Förhoppningsvis blir man bättre så småningom.

Sandrosh och jag tog en runda på söder. Promenerade medans det vart soligt. Vi upptäckte ganska många nya spännande butiker som låg dolda på söder :D Söder slutar aldrig att förvåna en. Sen drog vi till Tullis och fika. Vi åt smarriga citronmarrängpajer! *mums*

Nu har man även vart och storhandlat, tänkte ta och baka imorgon. Nu ska jag ta och fixa lite käk. På återseende! Ha en fortsatt trevlig kväll vänner. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0