Is it..?



Ofcourse it is!
Men snart är den över.. Helgen är här anytime.
Henok ska ha fest imorgon. Hoppas man mår bättre så man kan gå förbi en sväng och säga hej.
Vilken tur att den är i närheten annars hade man aldrig orkat åka nånstans.
Min näsa är helt täpp. Jag kan knappt andas. Hostar upp mina inälvor snart :(

Hoppas ni har haft en trevlig fredag.. Jag sitter och bloggar från MIN dator nu. Hur skönt som helst att trycka på mina tangentknappar. Dom andra kändes så hårda och plastiga, usch!!
Tyvärr så har dom inte fixat datorn så som jag velat, men men.. Hellre den här än den jag fick låna.
Jag får be nån kompis komma förbi och fixa den.. Internet explorer strular galet. Laddade ner mozilla och även den strular. Fattar ej .... ooooooh!! Blir galen på datorer.

Sitter och kollar på Bulletproof med Adam Sandler. Älskar han! :D Grymt rolig skådis. He is so loco!
Väntar på att tjockisen ska komma förbi. Har gjort massa mat så nån måste svulla i sig allt haha :D

Innan jag avslutar detta inlägg så vill jag bara säga GRATTIS till min farsa som fyllde år idag!
Mamma hade fixat en grym tårta.. EN BLÅ SÅDAN :) Smarrigt var den!

God natt på er!

*Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0