Proppmätt!

Shit min mage är helt svullen. Jag har lagat spaghetti och köttfärssås. Jag ändrade receptet helt och det vart tusen gånger godare. Jag gillar att experimentera och ändra lite här och där .. man måste prova sig fram. Det vart magiskt gott.

Gjorde även marränger.. Hade flera äggvitor över från igår så jag va tvungen att använda dom annars lär dom ruttna :P Shit snacka om att man har fått sockerkick.. Ska ta och kolla på The Lincoln Lawyer nu.

PS. Jag har ÄNTLIGEN fått mail ifrån Sony Vaio. Jag kan gå hämta min data anytime.. woho! Meee so happy!!! Synd bara att man är sjuk så det lär dröja nån dag till , but soooon baby we'll meet again. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0