Virus?

Jag tror att jag har drabbats av årets virus. Jag har haft feber hela dagen, snorar, hostar, nyser, ögonen vattnas, ja allt möjligt. Kanske har man fått virus eller så är det bara en vanlig förskylning.

Trots att man har gått och blivit sjuker, så har jag vart tvungen att städa lite, inte kan man bo i en svinstia heller :P

Ja vad ska man göra.. Hoppas ni har haft en trevlig helg iaf.


I fredags var jag o Sandrosh ute och firade henne. Vi var på Nalen och såg MacMiller. Jag hade ingen aning vem det var, men tydligen tog hans biljetter slut innan dom ens hann komma ut haha.. Inte min typ av musik, men jag hade ändå roligt.



Igår va jag hos en vän. Satt och kolla på Bolt, Miss Universum. Inte visste jag att det visades fortfarande?! Haha..
Vanligtvis brukar sjukt vackra kvinnor vara med där, men i år såg dom bara förfärliga ut.
Inga Miss Universum direkt :S Fattar ej hur dom väljer haha. Känns som om vemsomhelst kan vara med bara för att vara med. aja.. =))

Ska ta och fortsätta kolla på filmen nu.. Hoppas ni har en fortsatt trevlig söndag! Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0