1 april..

Är det nu man ska lägga ett skämt eller två?? Njä vi skippar det. Har ni blivit lurade idag? Jag har inte det. En kompis försökte lura mig inatt, men it was a silly joke, så det funkade inte =) Hoppas ni har haft en trevlig skön söndag, trots detta oväder. Först spöregnade det, mitt i allt började det snöa, sen hagla, sen kom solen fram.. What's going on?? :S Jag börjar tröttna på detta elände till väder, har inte ni gjort det?

Shit va illa man har mått dessa dagar, känns lite lättare idag, men fortf inte så bra =S Va nere o käka med Danne. Sjukt hungrig!! Sen blev det en lite fika på Xoko. Super goda delikatesser *mumms* Nästa gång ska man stanna där längre så man kan smaka på flera st =) Försöker plugga, men får inte in ngt i huvudet, inte när massa tankar flöder omkring, uhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I HATE THIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0