Första delen avklarat..

Woho!! Nu va första delen utav tentan avklarat. Har andra delen om drygt 3 veckor. Nu måste jag läsa två böcker samt läsa igenom fyra artiklar, och redovisa. Hoppas det går bra. Jag hoppas dock det gick bra på den första delen. Kändes som det, men man vet aldrig vad lärarna får för sig haha :D

Träffade min kära läkare. Han är så rolig, och smart. Jag har inte träffat en smart läkare på länge.. eller ever!! All kred åt honom. Jag hade med mig massa godis i påsen. Han ba nämen är du en sån där gottegris tjejen? Ja ba neeeeeee, eller jo, det är jag väl? Haha!!

Mötte upp Cludde efteråt. Tog en fika, shoppade lite. Det blev två svarta tröjor och ett par svarta byxor. Katastrof.. Men jag kunde inte låta bli.. VARFÖR GICK JAG IN I AFFÄREN!?!? Shizzez.. My friend is going to kill me AND my mother ofcourse haha :D

Har städat och badat klart. Har fortf PMS,satans! Ont gör det oxå.. uhh.. Nä nu blir det att kolla på film sen sova.. God natt Puss på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0