Plugg..

Förutom att min hjärna blöder, så blöder mina ögon av all läsning. Jag har pluggat ihjäl mig, orkar snart inte mer... Som tur är så är jag klar med inlämningsuppgifterna som ska lämnas in två veckor framöver, vilket känns skit skönt för nu kan jag bara fokusera på mina uppgifter inför tentan som är om några dagar. Gjorde del 1 för 3 veckor sen drygt, nu är det del 2. Hoppas man klarar den för man har juh varit lite disträ den senaste veckan. Klarar jag den så halveras mina uppgifter, vilket skulle vara fantastisk, för då får jag mer tid för mig själv :D Pluggar heltid, jobbar heltid, ja man hinner inte leva där emellan.. Hoppas att ni har haft en trevlig vecka, nu ska jag dra mig tillbaka till mina böcker. Ha en fortsatt trevlig söndag. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0