About to end..

Helgen är snart över. Halvligger på soffan och försöker plugga, men det finns så mycket på tv så jag blir halv distraherad. Hoppas ni har haft en trevlig helg, för det har jag verkligen haft. =)

I fredags va jag ute med ett par vänner. Vi drog förbi XOVP.. Dom spelar alltid så bra musik i början, sen vet jag inte vad som händer efter ett haha.. Kul vare iaf.

Igår var vi på konferans med jobbet. Måste säga att det va trevligt, spec "Lilliehöök's" presentation, som rockade FETT! Det bjöds på frukost, lunchbuffe, fika, mingel o massa annat. Kunde dock inte närvara på middagen för skulle på bday fest.. Drog hem till Andre som fyllde 25.. Halvvägs till 50 haha!  Träffade världens sötaste vovve vid namn Affe där, efter Alfons Åberg.. Haha lilltaxen va 91 människoår, kan ni tänka er? Han va halvblind, döv, inga tänder osv..haha stackars vovve men jag kunde inte låta bli att falla för honom :D

Efter partyt drog vi hem till mig i typ en kvart, sen drog vi mot stan och fikade med ett par vänner som jag inte sett på ett tag.. Hade sjukt kul. Jag har nog inte skrattat så mycket på evigheter.. Alltid lika trevligt =) Har nog fått ett par magrutor under natten. Kom hem fem imorse, klockan flyttades fram så tiden bara flög iväg..

Söndag it is.. Idag har jag storstädat. Träffade Sandrosh på söder en snabbis, det va så kallt ute - falska solen lurade oss, så vi orkade inte vara ute länge. Vi gick förbi en muiy thai klubb - kanske dags att börja fighas på riktigt. Få ut all aggression på mattan ;)

Jag hann även baka för en stund sen - såhär blev mina cupcakes =) Galet mummmmmmsiga var dom iaf ... Nu måste jag återgå till böckerna.. Puss på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0