A happy start... and a bad ending.

Nu är man hemma, ligger i sängen, tänkte ta och sova snart.. Haft en supertrevlig dag på jobbet. Tog en promenix med Natalie (utan h,*hahaha*) på lunchen, sjukt underbar väder. Det va dock mindre underbart med vårt lilla korta besök på Jensen's. Vad är det för fel på personalen där? Fett otrevliga, har noll koll på saker och ting dessutom har dom attitydsproblem.. Usch, går nog aldrig dit igen.

Gick förbi B-day pojken. Lämnade cupcaksen jag bakade..Alltid lika trevligt att träffa honom. =) Gick förbi läkaren en snabbis, allt va under kontroll.. Jag har stressat för mycket, så måste ta det lungt sa hon =//

Dock blev jag otroligt arg medans jag satt i väntrummet. Det satt två brudar där och snackade om hur den ena blivit misshandlat, gång på gång.. Det är aldrig tjejens fel när något sånt händer, men VAFAN stannar man kvar? :S Det är inte lätt alla gånger, men jag förstår mig inte hur man kan tillåta att någon lägger handen på en? Jag hade nog huggit till direkt, som en pittbull. Hon snacka om att han skickar hot mail via facebook och sms, att han ringer och hotar henne, att hon inte fått tillräckligt med stryk.. sen säger hon "jag vet inte om jag vill stanna kvar hos honom, han är en psykopat" VADÅ VET INTE!? BRUDEN VAKNA! Jag hade lust att säga något men höll tyst. Jag klarar inte av sånt här.

För det första är det bara ynkryggar som slår kvinnor, psykopater som har dålig självkänsla och självförtroende. Som saknar respekt för mänskligheten, som inte har skamm i kroppen, någon som älskar att kontrollera andras liv, att ha makt, som nedvärderar andra människor, speciellt ens kvinna. Vafan vill man ha ngt med en sånn idiot att göra? Många kvinnor säger "det hände bara denna gång, han sa att han aldrig kommer göra om det" Det är samma sak som med otrogna svin.. Once a cheater always a cheater, slår han dig engång, tro mig det kommer komma flera gånger, tillslut kanske du inte kan ta dig ur.. Lägger någon handen på dig EN ENDA GÅNG - Då är det dags för dig att dra. Man ska aldrig sjunka så lågt och förnedra sig själv genom att stanna. Finns flera killar där ute som inte är idioter, som kommer att älska dig och respektera dig för den du är.. Och nej han älskar dig inte, du älskar inte honom, du är bara rädd och han en kontrollfreak.. Just get out!! Många tänker säkert nu, vad snackar hon om, det är lättare sagt än gjort, men VILL MAN NÅGOT SÅ KAN MAN... Be en vän om hjälp, någon du litar på, för sånt ska man inte stå ut med.. Samma sak gäller killar, om din brud kontrollerar dig, slår dig o dylikt.. Get out.. Find yourself a lady, and ladys find yourself a real man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0