God kväll kära läsare =)

Äntligen blev jag klar med mina cup cakes.. Tog en stund, drygt en timme att få i ordning allihopa. Juh mindre dom är desto svårare är det att fixa och trixa med dom.. för man måste va NOOOGA! Dagens cup cakes är gröna med lime/citron smak och choklad frosting och vitchoklad "strössel" Dom här va tom godare än dom igår.. Im on my way to win the battle preggis... Orkar dock inte lägga in en bild nu, är helt övermattad.


Skönt dag på jobbet =) Hade tom ork att dra iväg och shoppa lite.. Köpte lite bakprylar, nya underkläder samt en ny top som jag ska ha imorgon på bl.a Lars Wallins modeshow. Älskar hans bröllopsklänningar, men ännu mer denna unika "limited edition bed" by Lars wallin - carpe diem. Hur snygg är inte den? Allt ingår för ca 120.000 kr :) sugna?!




Nu ska jag ta och titta på en skön rulle, sen tänkte jag susa. God natt sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0