God Morgon!

God morgon alla fina..

Hoppas att ni har sovit gott, för det har jag...för engångsskull. Jag har vaknat i flera dagar, flera ggr/natt, vilket inte har varit roligt alls, då jag hostat ihjäl mig varje gång. Ibland kändes det som om mina inälvor skulle ploppa upp. Min kära kollega fick årets influensa och självklart skulle hon smitta mig :( Det har inte varit roligt dessa två veckor. Det börjar släppa lite men hostan vägrar ge upp och nu är man konstant täpp i näsan också. Usch!!

'

Som tur är så är man ledig fram tills på tisdag, så jag tänkte vila upp mig.. Lite iaf.. Måste hinna med massor av saker också. Träffa några vänner, träna lite.. borde man? Ojaa!
Min kollega bakade gudomliga cupcakes igår, så man måste få bort det så det inte lagras socker i kroppen.



Hur goda ser inte dom ut att vara? JÄTTEEGODA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0