Happy ending..

Snart är denna dag slut, har varit ledig hela dagen.. Känns skönt då man mått illa usch, det är inte roligt med PMS.. Fick mig en trevlig överraskning imorse, K kom förbi =) Sen drog vi hem till henne. Lekte lite med Maggisen, sen va jag tvungen att gå hem.. I've been baad!! Har inte pluggat ett jacksh*t idag. Har haft fett ont i magen, proppat i mig två alvedon. Hoppas det hjälper.. Och inte nog med att magen värker, har världens träningsvärk *usch* meeeeeeen det är alltid roligt med lite träningsvärk iaf, det bevisar juh att man har gjort ngt bra :D

Gick förbi morsan en snabbis, tänkte träffa Alex, men ingen va hemma.. ASSÅ VAFAN!! Jag har inte sett min lillebrorsa på evigheter.. This is not goooooooooood.. Man kan tro att vi bor på andra sidan stan och ifrån varandra..o inte 200 meter ifrån haha aja.. this sucks anyways.. Nu ska jag fixa te, ringa ett samtal sen försöka sova.. God natt på er XoXo..

...and about the happy ending.. eh vi tar det en annan dag :D see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0