Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!

Jag kan inte tro mina ögon - DET SNÖAR IGEN! Vaknade imorse av att jag hörde tickande ljud, jag tänkte nej det får inte regna idag. Jag har varit så glad att snön hunnit smälta och att vi haft det soligt dessa dagar.. så ba ser jag förrutom regn, MASSA SNÖÖ!! WHY WHY WHYYYY!!!!??? Det finns inget jag hatar mer än regn och snö, eller jo DOM TVÅ TILLSAMMANS!!

Jag sitter och kollar väderprognosen i mitt hemland, jupp det är 20C respektive 22C varmt.. Varför kan vi inte ha det så? Nej vi är tvugna att stå ut med nordpools väder året runt!

Får nöja mig med sneakers och varmt te sålänge. Sitter och väntar på Sandrosh. Vi ska iväg och träffa min kusin snart. Jag önskar bara att vi haft finare väder idag så man får njuta lite på min lediga dag.. Back 2 work 2morrow.

Förresten, någon som sett "I don't know how does she do it"?? Ni som inte sett den, seee deen!! =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0